Is this your first time here?
Увага! Самостійна реєстрація відключена. Реєструвати користувачів може тільки адміністратор. Для реєстрації необхідно надіслати адміністратору на e-mail: elnchstu@gmail.com листа, де вказати:
1. Групу (для викладачів - посаду, назву кафедри)
2. Прізвище, ім'я, по-батькові
3. адресу e-mail (на цю адресу прийде повідомлення про реєстрацію. Російські поштові адреси прийматися не будуть - відповідно до Указу Президента України від 14 травня 2020 р. № 184/2020)
4. бажаний логін (маленькими латинськими символами, без пробілів). Якщо не вказати бажаний логін або він збігається з іншим, логін буде взято з адреси e-mail. Увага: з логіну також буде сформована назва пошти користувача в університетському домені stu.cn.ua в хмарі Microsoft 365.
Після перевірки адміністратором Вам буде вислано на вказаний e-mail повідомлення про реєстрацію і тимчасовий пароль (може попасти в спам!). Цей пароль рекомендується одразу поміняти, коли зайдете в систему! Тимчасовий згенерований пароль може містити всілякі знаки, у тому числі коми, крапки, двокрапки, тире і т.д. Уважно вводьте тимчасовий пароль!
Запитання до адміністратора можна надсилати на e-mail: elnchstu@gmail.com. У листі обов'язково вказуйте:
- ПІБ, групу, реєстраційну пошту
- Запитання
-------------------------------------------------------------------
ATTENTION! Self-registration is disabled. Only administrator can register the users. To register, you must send a letter to the administrator by e-mail: elnchstu@gmail.com, where to specify:
1. Group (for teachers - appointment, department)
2. Surname, name, and patronymic
3. E-mail address (Russian postal addresses will not be accepted according to the Decree of the President of Ukraine dated May 15, 2017 No. 133/2017)
4. Desired login (small Latin characters, no spaces). If you do not specify the desired login or it coincides with another, the login will be taken from the email address. Attention: the user's email in the stu.cn.ua university domain in the Microsoft 365 cloud will also be generated from the login.
After checking the received information, the administrator will send you a letter to specified in registration e-mail with login and temporary password (it can get into spam!). It is recommended to change this password immediately when you log on! A temporary password can contain all kinds of characters, including commas, dots, colons, dashes, etc. Please enter a temporary password carefully!
You can send questions to the administrator by e-mail: elnchstu@gmail.com. Be sure to specify in the letter:
- Full name, group, registration email
- Question